Zorganizujemy niezapomniane eventy, które dostarczą rozrywki i inspiracji Twoim gościom i klientom. Realizujemy projekty firmowe, prywatne i publiczne.
Zapraszamy również do zakupu i wynajmu naszych żywych chodzących maskotek – kostiumów reklamowych.
Zaufaj Nam!
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na polu event managementu zorganizujemy dla Ciebie spotkania biznesowe, imprezy firmowe, konferencje, urodziny i przyjęcia okolicznościowe. Zapewniamy pełną obsługę Twojego eventu. Zostań naszym klientem a będziesz do nas wracał.
Dlaczego „Magia Imprez”?
Zapewniamy indywidualne podejście do potrzeb klienta, niezależnie od skali wydarzenia.
Zwracamy uwagę na szczegóły i małe rzeczy. Klienci to doceniają.
Szybko rozwiązujemy wszystkie mogące pojawić się problemy.
Pracujemy w najkrótszych terminach. Potrafimy skutecznie działać pod presją czasu.
Zawsze staramy się, aby rezultaty naszej pracy przekraczały oczekiwania klientów.
Dopięcie budżetu i akceptacja kosztów przed rozpoczęciem pracy to gwarancja braku niespodziewanych kosztów dla klienta.
ul. T. Kościuszki 52 Trzebinia