ADAK BIURO RACHUNKOWE istnieje na rynku od 2015 roku. Bez względu na to, gdzie prowadzisz działalność, księgowi pomogą Ci rozwiązać problemy, z którymi na pewno się spotkasz (Urząd Skarbowy, ZUS) Staramy się, abyś mógł skoncentrować się wyłącznie na prowadzeniu własnej firmy. Atutem biura jest ponad dwudziestoletnie doświadczenie właściciela i posiadany od 2008r. certyfikat księgowy.
Biuro ADAK powstało z myślą o klientach z zakresu usług outsourcingu księgowości oraz kadr. Aby móc realizować wyznaczone cele, zbudowaliśmy zespół profesjonalistów o bogatym doświadczeniu i posiadających rozległą wiedzę w swoich dziedzinach. Gwarantujemy pełną poufność, wysoki standard usług, indywidualne podejście do klienta. Klienci Biura Rachunkowego ADAK mają zapewniony szeroki zakres usług z dziedziny księgowości oraz kadr.
Nasza oferta obejmuje:
Sporządzamy wszystkie deklaracje oraz zapewniamy elektroniczną ich wysyłkę do odpowiednich urzędów. Załatwiamy wszystkie formalności w Urzędzie Skarbowym oraz ZUS. Posiadamy ubezpieczenie od prowadzonej przez nas działalności.
ul. Gliwicka 63 Mikołów